gelung hidup

aku hidup dalam lingkaran gelung selesa yang tanpa sedar;
aku sendiri cipta.










aku hidup dalam lingkaran gelung selesa berteman kan teman teman yang aku bisa gila bersama, 
yang mana cuma ada satu, atau mungkin
dua.










I enjoy talking at distance, even theres no fences. 
Peduli batas aku, aku peduli batas kamu.




























Wise man said--




Jujur
Aku gadis yang cintakan perkara luar dari biasa, namun aku pasti pulang ke lingkaranku semula.
keajaiban mungkin berada selangkah atau mungkin setapak dari tempat aku berpijak.
Kemungkinan juga memungkinkan ia berlalu, belari pergi dari tempatnya, saat aku cuba mengangkat langkah berubah arah.
Jadi apa harus aku terus mengejar?







Atau duduk diam biar dia sendirinya terjerat dalam perangkap lingkaranku ini?









Ya sudah, biar aku hidup bahagia (dibaca kalian kesedihan, sepi, sedih sendiri) dalam lingkaran gelungku ini.
Aku selesa, sekurang kurangnya buat masa ini.